Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kiuvert | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany14.11.2008 @09:39:00 ostatnio na stronie05.08.2014 @14:28:37



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty112 komentarze3703 posty na forum87

komputer / sprzęt
haze

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ultramarine    24.09.2009 @19:35:45
no taa,odwieczny problem-brak czasu i kasy..to jak u mniehehe teź bryndza z wyjazdami,przeprowadzka,remonty,nawet brak 5 min żeby poszlajać się z aparatem po własnym mieście..a odkryłam 2 konkretne miejscówy i nie mam się kiedy wybrać cholercia:/ ps.dziękować za ocenkę ostatnią,widzę kolorki przypadły do gustu wszystkim hehezdrówko kolego
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~PESTone    24.09.2009 @19:15:51
_______
pest.carbonmade.com
~ultramarine    22.09.2009 @21:11:36
Panie,co tu taka cisza ?? co to za lenistwo hehe pzdr
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~tandetaa    21.09.2009 @12:30:00
hahahhahaha
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~tandetaa    21.09.2009 @12:29:37
hahahhahaha
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~PESTone    21.09.2009 @12:20:14
_______
pest.carbonmade.com
~tandetaa    21.09.2009 @12:16:24
akurat tu mi pasuje...
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~Hyde1989    19.09.2009 @19:30:27
Nie bójcie się Rozwijam styl powoli :P
Nie będę szybko szybko bo styl bo kozak :P
Powoli i opanowanie Mam jeszcze czas
Pozderko
_______
.:Nie ważne co robisz .. Ważne jak to robisz! Wild Style ..:.
~zero31    19.09.2009 @15:29:43
nieeee krosno odrzanskie to daleko, ja z krosna tego na podkarpaciu ) pozdr
~Tempzey    17.09.2009 @11:21:56
Dziekoweczka, pozdroo.
~PESTone    06.09.2009 @21:01:36
_______
pest.carbonmade.com
~OVERONE    06.09.2009 @12:42:47
tak dokładnie .,..szkoda tylko ze o koncepcji dowiedziałem sie pozniej:/ ale ja zawsze jestem w plecy
~tandetaa    06.09.2009 @12:04:42
bywa
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~tandetaa    06.09.2009 @11:59:37
straaszyy...

haha
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~tandetaa    06.09.2009 @11:55:01
wlasnie to zrobilem
_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~PESTone    05.09.2009 @20:49:20
ta no jakos tez tak mysle heh ogolnie to byl dopiero rozruch potem sie wiecej dzialo i jeszcze sie nadal dzieje ehhe pozdr
_______
pest.carbonmade.com
~rachsus    05.09.2009 @15:37:52
dzieki dzieki pozdrowy
~adrianaxst    05.09.2009 @12:54:25
dzieki : )
_______
'"If I'd observed all the rules, I'd never have got anywhere."' - M.M.
~ultramarine    04.09.2009 @19:58:06
oj..no to lipton:/ ale mnie też akurat średnio pasowało,także spotkamy się przy innej okazji to co Ty masz za kursy że Cię do ŁDZ wysyłają aż??pozdrosy
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~ultramarine    04.09.2009 @08:09:08
hehe za co mi tak dziękujesz??ps.chyba lipa wyjdzie z tym spotkankiem,chyba że w niedziele się wyrwiemy jak nie będzie padać z Dzieciaczkiem do ŁDZ.Bo jutro niestety nie damy rady choćby skały srały:/ w niedziele będziesz jeszcze?
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~plikone    04.09.2009 @07:20:52
Wiem, wiem. Dałem inne zdjęcie, bo DA czasem sobie nie radzi...
_______
"Spróbuj robic to czego jeszcze (prawie) nikt nie zrobił..."
~setuno    01.09.2009 @17:45:25
wystarczy spojrzec
!JakkaS    31.08.2009 @11:18:13
Dzięki
~stokpzmc    29.08.2009 @21:26:59
spoczko foczko :D
po to tu jestem ;]
i nie tylko :D
huehehueueuheuhheuehuheueuhue
_______
You think Your special? You do...
I can see it in Your eyes.
~dobryziom    29.08.2009 @20:31:19
ze mną??? ze mną wszystko ok
co do dalszej czesci -- to nie wiem kiedy tam jedziemy-
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 27 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt